Första ridpasset hemma

Gick okej, för att vara första passet. Han skötte sig super! Började med att vi gick med honom första biten, sen så satt jag upp och då började han backa men sen när jag sa till honom så slutade han och gick framåt och krånglade inte något efter det = mycket beröm!! 
-
När vi kom dit så skrittade jag nått varv så han fick se paddocken och sedan så började jag trava på långsidorna eftersom det tog 15 minuter att skritta dit, så han var ju uppvärmd. Iallafall så gick det skitbra. Efter jag travat fram så la jag till galopp på långsidorna och yadayada. 
-
När han var uppvärmd så både travade och galopperade jag över ett par bommar några få gånger så att han skulle få lyfta på benen lite. Han var pigg, glad & possetiv. Strechade honom efter passet också. Bebisen
Under en liten paus där jag drackvatten och han fick pusta lite så innan jag fortsatte rida så kliade jag honom i pannan & han tyckte det var sååå skönt! 
--------------------
/ Isabel

Kommentarer
Postat av: Amanda

nu liger du nästan överlägset på bästa inläggen, jätte bra med hur det gick också lagom mycket bilder, PERFA !!! fortsätt så :)

2012-08-13 @ 23:08:32
Postat av: Amanda

nu liger du nästan överlägset på bästa inläggen, jätte bra med hur det gick också lagom mycket bilder, PERFA !!! fortsätt så :)

2012-08-13 @ 23:08:46
Postat av: Madeline

Jätte snygg outfit Isabel !!!

2012-08-13 @ 23:09:28
Postat av: Amanda

Åh vad roligt för dig att få en egen ponny!

2012-08-14 @ 02:34:09
URL: http://www.amanor.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0