Första gången..

Isabel : Maddee det har kommit en ny ponny till sorf!!
Jag : Aha, kul! :)
-

Jag hade forfarande Dante som favoritponny på sorf då. Jag var förkyld så jag hade inte vart i stallet på ett tag. När jag vart frisk gick jag til skolan och M & I frågade om jag ville följa med till stallet. Kommer ihåg hur jag ljög för mamma om att jag tagit med mig mat fastän jag inte hade det, Haha.. Jag ville så gärna träffa det dära gotlandsrusset "Zello". Inte visste jag att jag skulle fastna direkt för honom och inte kunna slita mig från honom. 
-
Första gången jag träffade honom stod han i en nybyggd box. Jag tyckte det var jättehäftigt?! Do not ask me why. I varje fall hade jag hört så mycket bra om honom innan jag ens hade träffat han, så jag tyckte i princip redan om honom när jag kom. Ställde upp honom och började borsta. Försökte dölja hur äckligt rädd jag var för honom när jag märkte att han bets? Typ värsta tönten, hoho. Men föll för honom ändå, när jag lärt känna honom.
-
Hen e en liten gossegris när man väl känner honom. Världens snällaste som älskar att busa, och hoppa! För att inte tala om hur söt och charmig han är!
 
// Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0