En rolig dag/kväll väntas nu!

Nu har jag småkollat lite på dressyer, och shit, helst sjukt duktiga dom alla är där asså!
 
--
 
Så snart som detta inlägg har publicerats ska jag  dra mig mot Zlatan. Hade tänkt jobba lite på samma sätt som igår, skillnaden är att jag inte tänker dra med mig samma humör, he-he.. Senare efter det får vi se om jag cyklar till Gus/Buzzin och vara med dom, också göra lite andra grejer där. :)
 
Frammåt kl.6 ska jag vara på SORF och ha en voltigeträning, "tysklandsträning" som jag tänker börja kalla det nu! Fys, och sen ska även Seniorlaget lyfta lite på mig, då deras flygare inte kunde komma. Ska bli kul, jag har verkligen saknat voltigen!!
 
Vid kl.8 när det slutar åker jag hem och snabbdushar av mig och byter om för att senare åka till pappa igen, Isabel & Frida ska fota mig & Gus lite, säkert blir det några pics på mig & Buzzin också. Madde ska fotas med Buzzin. :) Kvällen spenderas med mina tjejor, mysigt ska det bli!
 
 
Hur ser eran dag ut idag? :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0