En gång för alla!

Det är så många som tydligen inte riktigt förstått vem i bloggen som tar hand om vilken ponny osv. Så nu tar vi det en gång för alla!
 
Ekipaget längst till vänster i headern är Märta & Zlatan. Zlatan är just nu till salu, så jag (Märta) håller på att kolla efter ny egen häst. Gus & Buzzin, samt Musse skriver jag även mycket om, då jag jst nu har Gus & Buzzin hemma hos mig, och Musse hade jag över sommaren, en favorit på ridskolan. :) Märta går också på voltige..
 
             
Musse längst till vänster, sen Buzzin, Gus & sist Zlatan.
 
Isabel står sedan näst längst till höger. Snobben stod i Isabels ägo sen bara ett par dagar sen, men innan det så var hon medryttare på honom! Isabel rider även på ridskola varje fredag, och favoriten på SORF är Dante. Hon hade även hästen Ayla över sommaren. :)
 
         
Snoopy (Snobben), Ayla & Sen Dante
 
 
Den tredje till vänster, eller näst längst till höger som jag också kan säga haha är Madde & Zello. Madde som inte rider egentligen brukar sköta om Zello på ridskolan. Hon hade även samtidigt som vi andra hade sommarhästar lånat Gus. SKöter ibland om Buzzin också.
 
 
            
Buzzin, Gus & Zello. :)
 
 
 
Sista tjejen, eller sista ekipaget är Frida & Gwen. Frida rider endast på ridskola en gång i veckan, och ponnyn hon skriver om är Gwen. Hon hade Gwen över sommaren, men har nu växt ur henne, så hon rider lite olika ponnysar. :) Frida går också på voltige..
 
         
 
 
Där har ni lite snabbt om vem som är vem :)
 
Vi kommer att få en ny design & header imårgon om vi har tur, men vi har ju visat lite så vi hoppas ni känner igen er lite mer nu..!
 
Bilderna är klickbara!!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0