Det första jag gör när jag loggar in på datan..

 Är såklart att kolla bloggar! Jag läser enbart hästbloggar, fråga mig inte varför! Dom nedan läser jag! 
 
1. Går in på våran blogg, kollar om dom andra bloggat.
-
2. stinalaarssoon.blogg.se - Haha, hennes update suger men älskar henne sätt att tänka, skriva osv. :)
-
3. Klasika.blogg.se - Bra updatering, intressanta inlägg. Gillar dom glada inläggen mest, hoppas allt löser sig snart. 
-
4. Nellieberntsson.se - Cool tjej som verkligen vågar stå på sig. Jättekul att höra på hennes ego! ^^
5. Johannahedqvist.blogg.se - Har zlatan, intressant vardag! Bra, update!
-
6. Opaline.blogg.se - Alva, sugig update men roiga inlägg, rolig cheey!
 
Och sen så läser jag en "vardagsblogg" eller vad ma ska säga och det är justindrewbieber.blogg.se - Senaste nytt, you know! ;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Stinis

Haha ooo, stinisen är känd jaooo :))))

2012-08-01 @ 15:15:47
Postat av: Alva

Ooooh :)

2012-08-02 @ 17:29:48
Postat av: Alva

Ooooh :)

2012-08-02 @ 17:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0