Dagens Fråga!

 
Vilken årstid, i hästväg tycker ni mest om?
 
Jag själv ser fördelar med alla årstider. Vintern dock om man tänker med skolan och allt är ju sämst, för att det blir mörkt så fort, men på loven & helgerna så tycker jag det är jättemysigt! Sommar är ju heelt underbar, förutom myggen & allt sånt, förstör en hel del tycker jag.
 
Så jag måste nästan säga hösten. Det är så himlarns mysigt på något sätt! Perfekt värme, det är så fint och bara mysigt liksom. :)
 
Men vad tycker ni, vinter, vår, sommar, höst? Var är mysigast, roligast? Förklara gärna varför också.
 
 
                         
                          
 

Kommentarer
Postat av: Mickis

jag tycker nog mest om hösten faktiskt.
på sommaren är det varmt och flygfä.
och på våren är det lerigt när all snö smälter.
sen vintern är otroligt kall.
så hösten är precis som du säger lagom varm och fina kvällar bland löven :)

2012-08-18 @ 15:48:31
URL: http://drommanderyttaren.blogg.se
Postat av: Pelin

Hösten! :D

2012-08-18 @ 19:10:26
URL: http://Mylifeaspelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0