Dagen idag & morgondagen!

Idag var jag på SORF med Madde & kollade lite på Isabel. Hejade snabbt på Musse, men sen gick han massa lektioner... Aja, det var mysigt iallafall!
 
Ikväll sover jag hemma hos Isabel med Madde också, mys! Vi sitter och är osociala genom att ha en varsin dator. Haha... Imårgon ska vi iallafall vara funktionärer på Bronshästen. Eller I & M halvt tvingade med mig, jag själv vill helst kolla på voltigeVM som som ska gå live någonstans. Ni ska bara veta hur grymt bra dom tjejerna & killarna är alltså, haha helt sjukt!!
 
Efter det ska jag iallafall åka och rida Zlatan, ska hoppa lite hade jag tänkt.. Jag tänker inte tänka på höjden alls, hoppar det som känns okej osv. Första gången kanske ni tänker haha? ;)
 
 
 
 
 
 
 
Tre bilder som fotades idag bjuder jag på! Och japp, vi är ganska tjocka, pizza, cola och hela köret! ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0