brudarnaistallet, kommer ni ihåg?

Åh, sitter och kollar igenom alla minnen vi delat på BIS. Ni behöver inte kolla bloggen för min bild i headern är heeemsk! 
I varje fall. Kommer ihåg det så väl första gången jag träffade lillen. Och kommer ihåg hur jag alltid kallade honom för det, lillen! Det är så många bilder som är alldeles oanvända. Vill ni att jag ska lägga upp några bilder från "dåtiden"? Komeenteera! Kan typ beskriva lite bakom bilderna då vad som hände innan eller vad vi gjorde. Men då får ni slita lite. Trycka på kommentera knappen?! ;)
-
I varje fall. Bjuder på en bild från BIS nu på en gång. Han är föör söt! 
 
 
 
// Madde

Kommentarer
Postat av: Emmie - ourlifetime

jag vill! (:

2012-08-13 @ 17:24:24
URL: http://ourlifetime.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

JAAAAAA !!!

2012-08-13 @ 17:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0