Nya mål med Gus..

Jag tänkte dra upp lite mål som jag vill försöka "nå" med Gus. Jag har valt att inte ha några jättehöga mål som jag kanske inte når, utan bara lite enkla saker jag vill klara med honom.
 
Jag ska först och främst trickträna, och jag vill verkligen innan han åker ha lärt han buga. Har redan börjat lite smått nu! Sen vill jag även lära han gå i halsring, alltså bli piggare för skänkel och förstå vad jag vill få ut av att ha halsring.
 
Bygga upp vårat band, det blir ju starkare & starkare ju mer jag är med honom. Det vill jag, få upp ett riktigt band och förtroende för varandra, starkare en vad det redan är..
 
Förövrigt har jag inga speciella mål för oss. Ha kul isåfall, ha kul och utvecklas tillsammans! Jag vet ju inte om han ska vara kvar hos oss länge till, det beror på lite saker. :)
 
Hae ni några mål med eran häst/ponny? Skriv i komentarsfältet isåfall, är nyfiken! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Ema :>

Vi ska flytta till ett nytt stall, och när vi kommer dit ska vi satsa på att träna LA och starta en LB, även bli säkra i LC och plocka en och annan rosett i LD.
Vi ska även träna från marken, och få ett bättre band :)

2012-08-04 @ 18:04:21
URL: http://awesomeponny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0