2200 :-

Jag älskar att fylla år!
-
Dom pengarna ska jag änvända väl. På måndag får jag mitt kort oxå, så då får jag yttligare 1000:- tills nästa månad. Ny hjälm, ridstrumpor, svarta ridbyxor osv är lite av det som ska införskaffas. :)

Har total bloggfrossa. Hjälp mig?!?!? Vad ska jag blogga om. Kommer ju knappast några inlägg om jag inte vet vad ni vill höra om?.. ;)
 
Hööks - 499:-                 Hööks - 99:-                   Hööks - 99:-                 Horze - 399:-
 
Samanlagda summa : ca1100:- 
 
Tycker horze.se är ett jättebra och billigt ställe att handla kläder på. Hur bra som helst oxå. Har köpt mina förra ridbyxor där och dom höll ända tills jag växte ur dom. :)
 

Kommentarer
Postat av: Amanda

FRÅGESTUND !?

2012-08-15 @ 22:07:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0