10 saker du inte visste om mig?

1. Jag föddes i norrland och har bott där tills jag var ca 3?

2. Om inte musik fanns skulle jag dö, alltså jag är helt seriös!?
 
3. Jag är beroende av fb och min mobil?
 
4. Jag vill bli skådespelare såhääääääär mycket?
 
5. Om en kille ska vara 100% perfekt ska han ha jävligt snygg mage, stora biceps och SKIT stora bröstmuskler. ?
 <-- sådär typ.
 
6. Om jag skulle bli mördad typ så skulle jag vilja att det stog i typ alla tidningar gick på tv och allt så alla blev ledsna x) ?
 
7. Jag tycker jag är tjock?
 
8. Jag kan aldrig sitta helt still och sen är jag aldrig trött?

9. jag är kär i dewnhär låten↓ ? 
 
10. Och sist men inte minst, min dröm typ är att åka rymdraket upp till rymden och hoppa ner motgjorden liksom sen simma in genom gjorden, genom alla lager och sånt sen när jag faller ner på marken har jag fallskärm sen landar jag på marken :D ?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0